Z veseljem prisluhnemo vašemu mnenju in predlogom o naših izdelkih.

Znesek nakupa lahko poravnate na več načinov:
· Nakazilo po predračunu
· Gotovinsko plačilo po povzetju
Po oddanem naročilu z načinom plačila po predračunu boste na vaš elektronski naslov prejeli račun s podatki za plačilo. V primeru, da tega sporočila ne prejmete (prosimo preverite tudi vsiljeno pošto), nas kontaktirajte na info@amonanis.si, saj vedno obstaja verjetnost tehničnih napak.
Če želite skrajšati čas odpreme, nam lahko na info@amonanis.si pošljete potrdilo o plačilu naročila.
Pakete s plačilom po povzetju (samo GLS dostava) je mogoče plačati tudi s plačilno kartico (Visa, Mastercard, BA, Maestro, Karanta). V tem primeru vam dostavna služba GLS zaračuna dodatne stroške bančne provizije v vrednosti 1,43% od zneska odkupnine.

PO PREDRAČUNU | PO POVZETJU* | |
do 250g | 2,50 € (Pošta Slovenije) |
3,70 € (GLS) |
250g-500g | 3,00 € (Pošta Slovenije) |
4,20 € (GLS) |
500g-2000g | 3,50 € (GLS) |
4,70 € (GLS) |
nad 50 € |
Brezplačno (Pošta Slovenije/GLS) |
Brezplačno (GLS) |
*Cena po povzetju je končna brez presenečenj poštarja.

Paket prejmete na dostavni naslov s storitvijo Pošte Slovenije ali GLS kurirsko službo.
Paket odpošljemo v najkrajšem možnem času od prejema naročila oz. plačila. Če paketa ne prejmete v roku treh delovnih dni, nam pišite na info@amonanis.si ali nas pokličite na XXX. Za več informacij glejte splošne pogoje.
V primeru izrednih vremenskih razmer (npr. sneg, poledica) ali nepredvidenih situacij vas prosimo za razumevanje, saj lahko prihaja do zamud pri dostavi paketov.
DOSTAVA Z GLS
Pri oddaji naročila vas prosimo, da navedete svojo telefonsko številko, saj vas bo na dan dostave poklical GLS kurir in se z vami dogovoril o načinu dostave. Poleg tega boste o prihodu GLS kurirja obveščeni en dan prej preko elektronske pošte.
Če paketa ne želite prejeti na vaš naslov, ampak ga želite prevzeti sami (poštno ležeče), na spletni strani GLS napišite v polje s podatki za dostavo poleg vašega imena in priimka tudi naslov vam najbližje Parcel Shop enote.
V primeru neuspešnega poskusa vročitve paketa, vam bo GLS kurir pustil sporočilo, na katerem je navedena številka paketa, telefonska številka 01 500 11 90 in e-naslov info@gls-slovenia.com, kjer lahko naročite ponovno dostavo paketa. Po predhodnem dogovoru z GLS kurirjem pa lahko svoj paket prevzamete tudi v vam najbližji Parcel Shop (Trafika 3DVA in OMV servisi, Mercator) ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta v roku štirih dni.

Če z izdelkom niste zadovoljni, prosimo, ne tiščite tega v sebi, ampak nam to povejte:) Prisluhnili vam bomo in zadevo rešili v obojestransko zadovoljstvo!
V vsakem primeru pa lahko v roku 14 dni od nakupa nepoškodovan neuporabljen izdelek v originalni embalaži s kopijo računa pošljete (priporočeno s povratnico) na naš naslov vrnili vam bomo kupnino ali blago zamenjali za drugega.